Yayın
İçerik yayınlamanın “paylaş” butonuna basmaktan fazlası olduğuna inanıyoruz. İçeriğin doğru yerde, doğru zamanda, doğru kişiye ulaşması için yayın kaynaklarımızı da içeriğimizi de optimize etmemiz gerektiğini savunuyoruz. Müşteri ihtiyaçlarına göre içeriğimizin etkisini güçlendirmek, farklı kitlelere ulaşmak için takipçi sayısı 40 milyonu bulan dağıtım ağımızdan faydalanıyoruz. Kampanyanın “omni-present”, yani her yerde aynı anda var olması gerektiği durumlarda içeriğimizi yüksek sayıda konvansiyonel medya kaynaklarına ulaştırıyoruz.
Sosyal Medya Optimizasyonu : Günümüz dijital mecralardaki algoritmaların temel çalışma prensibinin “önerme” ve “keşfedilebilirlik” üzerine kurulu olduğunun farkındayız. Bu yüzden hem yayın kaynaklarımızın izleyicinin dikkatini maksimum derecede çekebilir şekilde dizayn edilmesinin, hem de içeriğe yayınlandığı mecraya göre yapılacak SEO çalışmasının hayati önem taşıdığını gözlemliyoruz. Dolayısıyla tüm mecraları ve içerikleri kendi doğalarına, kendi ihtiyaçlarına göre optimize ediyoruz.
Dağıtım : Doğru bir dağıtım ile yeni açılmış kanalların çok kısa sürede yüksek abone sayılarına ulaştığına, yeni yayınlanmış videoların milyonlarca izlenme aldığına defalarca şahit olduk. Bu yüzden kendimize takipçi sayıları toplamda 40 milyonun üzerinde olan bir dağıtım ağı oluşturduk, kampanya ihtiyaçlarına göre bu kaynakların demografik yapılarını kategorize ettik.
PR : Nispeten genç sayılan iletişim biliminin kitleler üzerinde ne gibi etkilere sahip olduğuna, bir mesajın kalabalığın içine nasıl düştüğüne ve nasıl yayıldığına dair bilimsel bir meraka sahibiz. Tüzel bir öğenin kitlelerin nazarında bir kimliğe, bir varlığa, bir yüze dönüşmesinde yer almak, bu kimlik ile milyonlarla iletişim kurmak, bu iletişimin geri dönüşlerini izlemek bizim için oldukça heyecan verici.